Forum Chorych na stwardnienie rozsiane

Pełna wersja: Tecfidera
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ale ten nerwiak może być zupełnie nie związany z resztą, a co do rezonansu, nie jestem lekarzem żeby się wypowiadać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
(13-05-2018, 19:30)hela napisał(a): [ -> ]Ale ten nerwiak może być zupełnie nie związany z resztą, a co do rezonansu, nie jestem lekarzem żeby się wypowiadać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

I dlatego sami nie wiedzą co robić A najgorsze są wyniki z krwi płytki czerwone PLT spadły do 32 i zaraz miałam powtórne badanie w którym spadły do 26. W piątek miałam wizytę  na której ordynator powiedział żeby natychmiast zaprzestać leczenie.
mam pytanie do osób doświadczonych z Tec.
Pytałam o to moja Panią doktor ale powiedziała i zebym sie naradzie tym nie przejmowała.
Mianowicie....jestem na tec od 4 miesiecy, wszystko jest ok ...dobrze sie czuje , nie mam rzutów, badania ok.
Jak dlugo bede brała Tec.....póki bedzie działało. Czy bede go brac do konca życia? gdzies przeczytałam ze NFZ  daje tylko na 5 lat.??? a potem co?   i jesczze jedno pytanie chodzi o tabletki osłonowe do Tec, co polecacie??? i czy te tabletke trzeba brac przed każda taabletką Tec?? ( 2 razy dziennie- na wiekszosci osłon pisze że raz dziennie, ) dziekuje za odpowiedz
Teraz leki są na zawsze, czyli jak długo będą działały, potem mogą zmienić, no chyba że znajdą lek który nas wyleczyUśmiech Osłonowo przy tec można brać coś żeby się żołądek i jelita przyzwyczaiły, i raczej tak jak pisze w ich ulotce, niektórzy polecają vivomix, czy jakoś tak, ja brałam co w aptece polecili, plus taką pastę z róży z medycyny chińskiej która jest pożywką dla tych dobrych bakterii, teraz już nie biorę nic, jem ogórki kiszoneUśmiech


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
dziekuje Hela Uśmiech