Forum Chorych na stwardnienie rozsiane

Pełna wersja: Jaka praca?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witajcie  Uśmiech Jaką pracę wykonujecie? 
Osobiście jestem w klasie maturalnej, niedługo wybieram się na studia. Chciałabym studiować kosmetologię, ale boję się, że SM może pokrzyżować mi plany. Wiem, że warto robić to co się chce, wierzyć, że będzie dobrze  Duży uśmiech Jednak mam w sobie strach...
Ja z wykształcenia jestem politologiem oraz pedagogiem A pracuję jako księgowa :/
Jak trafiłam do szpitala na potwierdzenie SM to lekarz spytał mnie jaka pracę wykonuję - lekarz stwierdził, że jak nie jestem chirurgiem ani pianistą to SM nie stanowi żadnego przeciwwskazania

A pracuje jako Kierownik Obszaru Sprzedaży - całe dnie w aucie, na spotkaniach, przed komputerem i na telefonie. Często to praca kilkanaście godzin na dobę, stres i dużo zadań do wykonania ale dzięki temu mam mało czasu na myślenie np o chorobie Oczko

Natalia, realizuj swoje plany o kosmetologii jeśli tylko czujesz że to to co chcesz robić w życiu Uśmiech
Ja jestem kierownikiem oddziału firmy handlowej , praca przy komputerze ale wymaga tez chodzenia i prowadzenia samochodu, jak mam słabszy dzień nikt mnie nie wini, No i nauczyłam sie prosić o pomoc, co nikogo nie dziwi


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
(22-10-2017, 14:38)Katrin napisał(a): [ -> ]Jak trafiłam do szpitala na potwierdzenie SM to lekarz spytał mnie jaka pracę wykonuję - lekarz stwierdził, że jak nie jestem chirurgiem ani pianistą to SM nie stanowi żadnego przeciwwskazania

A pracuje jako Kierownik Obszaru Sprzedaży - całe dnie w aucie, na spotkaniach, przed komputerem i na telefonie. Często to praca kilkanaście godzin na dobę, stres i dużo zadań do wykonania ale dzięki temu mam mało czasu na myślenie np o chorobie Oczko

Natalia, realizuj swoje plany o kosmetologii jeśli tylko czujesz że to to co chcesz robić w życiu Uśmiech