Ocena wątku:
  • 19 głosów - średnia: 4,47
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tecfidera
Też takie dostałam. Sorry, ale jakoś mi się nie uśmiecha jeżdżenie do Wrocławia co kilka dni, bo niestety sama nie jestem już w stanie tam dotrzeć i jestem zależna od męża, a jego urlop z gumy nie jest. Pójdę do rodzinnego, może przepisze skierowanie. Jak będę miała wyniki, to wsle skan mailem i tyle.
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
Bardzo odczuliście przejście z dawki 120 na 240?
Odpowiedz
Ja tak. Codziennie ból brzucha lub żołądka. Do pracy nosiłam siatkę leków. Po około miesiącu minęło.
Natomiast nie miałam zaczerwienienia skóry, które jest również skutkiem ubocznym.
Odpowiedz
nie wiem jak u innych, ale ja wogole nie poczulam roznicy Uśmiech
Odpowiedz
Ja dlugo mialam flashe te zaczerwienienia skory
Czasem mam zapalenie zoladka ale wezme leki i mija
A tak to zasada jest taka zeby jesc regularnie
Jak zoladek dlugo bedzie pusty bedzie bolec
Kolejna sprawa kazdy z nas inaczej znosi lek wiec musisz sama zobaczyc jak bedzie z toba
Nie nastawiaj sie na to ze i ty bedziesz jakos zle znosic leczenie
Nastaw sie pozytywnie
Odpowiedz
Ja dawkę początkową miałam przez miesiąc. Tez nie poczułam zmiany, biorę lek 8 miesięcy, jedyne co sie zdarza to flash, nie jakiś uciążliwy.
Odpowiedz
Dziękuję za odpowiedzi.Ja biorę tydzień 120.Od jutra pełna dawka.
Odpowiedz
(08-11-2019, 19:45)Orchidea napisał(a): Bardzo odczuliście przejście z dawki 120 na 240?

Ja nie, ale to dlatego że wcześniej się przygotowałam
Probiotyki i osłonowe i konkretne posiłki. 
Najważniejsze że miałam 'tłusto' tost posmarowany finu i szynka z serem na śniadanie, na kolację raczej jakaś kiełbasa z sałatką lub gołąbek lub bigos
Ogólnie tradycyjne amciu
Flash co kilka dni to był jedyny skutek uboczny i do tej pory jest, pfu pfu
Odpowiedz
Ja tez mam czasem flesha ale nie zawsze i żołądek boli ale biorę już pół roku i jest raczej Ok innych dolegliwości nie mam raczej po pół roku badania raczej są Ok mam we wtorek lekarza zobaczymy co mi powie
Odpowiedz
(08-11-2019, 19:45)Orchidea napisał(a): Bardzo odczuliście przejście z dawki 120 na 240?


U mnie sie to zbiegło z wyjazdem na wakacje, także zmiana klimatu, zmiana diety i tec zrobiły swoje po powrocie tydzień biegunki, ale to był pierwszy i ostatni raz jak tak miałam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 15 gości