Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cześć wszystkim :)
#1
Oczko 
Czuję się trochę jak na jakimś zgrupowaniu, gdzie po przedstawieniu się wszyscy odpowiadają "cześć Olaaaa"Uśmiech
No ale okej. Miałam szczęście bo pierwszy rzut i od razu postawiono mi diagnozę, a to wszystko działo się w kwietniu 2015 (pamiętna data!). Teraz mam 22 lata, mieszkam i studiuję we Wrocławiu, w wakacje wyjeżdżam z chłopakiem do Belgii do pracy. Leczenie AVONEXEM to dla mnie totalna katorga fizyczna plus stany depresyjne, które nasilają się niestety z każdym zastrzykiem. Ale walczę! Głównie o dostęp do TECFIDERY, bo jest dla mnie w tym momencie spełnieniem marzeńUśmiech Lek bez skutków ubocznych i KŁUCIA. Za dwa dni rezonans i podsumowanie pierwszego roku leczenia. Trzymajcie kciuki! Uśmiech
Odpowiedz
#2
3mam kciuki Ola za pomyślny RMI Uśmiech
Odpowiedz
#3
Witaj na forumUśmiech Tez trzymam kciuki za pomyślny wynik rezonansu. Ja również leczę się Avonexem u mnie rok minął w lutym.
Odpowiedz
#4
(18-05-2016, 18:52)Aleksandra napisał(a): Czuję się trochę jak na jakimś zgrupowaniu, gdzie po przedstawieniu się wszyscy odpowiadają "cześć Olaaaa"Uśmiech
No ale okej. Miałam szczęście bo pierwszy rzut i od razu postawiono mi diagnozę, a to wszystko działo się w kwietniu 2015 (pamiętna data!). Teraz mam 22 lata, mieszkam i studiuję we Wrocławiu, w wakacje wyjeżdżam z chłopakiem do Belgii do pracy. Leczenie AVONEXEM to dla mnie totalna katorga fizyczna plus stany depresyjne, które nasilają się niestety z każdym zastrzykiem. Ale walczę! Głównie o dostęp do TECFIDERY, bo jest dla mnie w tym momencie spełnieniem marzeńUśmiech Lek bez skutków ubocznych i KŁUCIA. Za dwa dni rezonans i podsumowanie pierwszego roku leczenia. Trzymajcie kciuki! Uśmiech

Cześć Ola! Uśmiech