Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Żywienie w SM
#1
Dzień dobry,

Drodzy Państwo, jestem studentką dietetyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Realizuję pracę dyplomową, której przedmiotem badań są między innymi nawyki żywieniowe i jakość życia osób z SM. Serdecznie proszę o wypełnienie udostępnionego kwestionariusza. Link:  https://www.survio.com/survey/d/F2W9I6H4I5D3J9H3I

W chwili chęci zakończenia ankiety proszę o kliknięcie ikony „zakończ”, znajdującej się na ostatniej strony.

Z góry dziękuję za pomoc Uśmiech
Odpowiedz
#2
Wypelniona
Odpowiedz
#3
Gotowe, chociaż trochę jak test mojej wiedzy o żywieniu a nie o nawykach


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#4
Dziękuję serdecznie za poświęcony czas Uśmiech
Słuszna uwaga, część pytania bada wiedzę żywieniową, ale przeważająca ilość pytań dotyczy jednak nawyków Uśmiech

(10-12-2018, 21:37)Anka napisał(a): Wypelniona

Dziękuję serdecznie Uśmiech
Odpowiedz
#5
WypełnioneUśmiech
Odpowiedz
#6
(10-12-2018, 22:08)Joanna napisał(a): WypełnioneUśmiech

Dziękuję bardzo Uśmiech
Odpowiedz
#7
Ja też wypełniłam. Sprawdź numerację w pytaniach, przy których negatywna odpowiedź pozwala na przeskoczenie o kilka pytań (np. przy pytaniu 22 jest przekierowanie do pytania nr 6...). Brakuje odpowiedzi w stylu "to zależy" w pierwszej części ankiety, np. suplementacja witaminy d jest oczywiście wskazana, ale w przypadku jej niedoboru a nie u każdej osoby z sm i nie za bardzo wiedziałam co zaznaczyćUśmiech Powodzenia!
Odpowiedz
#8
Również wypełniłam Uśmiech
Odpowiedz
#9