Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uczucie zimna, zimne poty
#1
Hej. Od jakiegoś czasu w nocy budzę się spocona na dekolcie głównie. Mimo tego jest mi wtedy zimno. Czasem pojawiają się dreszcze dość silne, ciśnienie wtedy jest wyższe a tętno niskie... Czy ktoś ma pomysł jak sobie z tym poradzić? Wizytę mam 10.05 więc na pewno zapytam... O ile Po solu to mogłam sobie wytłumaczyć że musiałam zmieniać koszulki 2 razy w nocy. Tak samo jak ciąża ale minęły już 3 miesiące od porodu... Uśmiech
Odpowiedz
#2
Serenity ja tak mam ale przyzwyczaiłam się Oczko

A aktualnie to wszystko co wypijam to wypocę Oczko ale aktualnie walczę z gorączką od nerek Oczko
Odpowiedz
#3
Ja tak mam od kilku ładnych lat. Budzę się mokrutka i jest mi cholernie zimno. Pytałam lekarzy co to może być,tylko od ogólnego usłyszałam, że to prawdopodobnie jest związane z SM i unerwieniem skóry. Neurolog się tym nie przejął, ginekolog też nie (myślałam, że to może początek menopauzy). I ten pot ma taki specyficzny zapach. Pocę się głównie na dekolcie i na brzuchu, chociaż ostatnio to wszędzie. Czasem prześcieradło jest tak mokre jakbym się zesikała.
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#4
Ja mam podobnie
Odpowiedz
#5
Wiecie, jak tak czytam niektóre posty, to z lekka ogarnia mnie przerażenie. Ale że jak? To też przez SM?
Mam podobnie. Otwieram okno, powlekam w zimie letnią kołdrę, śpię jak bóg stworzył a i tak się pocę. Przecież kur*icy można dostać ;-(
Odpowiedz
#6
Oj można. Ja się obawiałam, że coś się ze mną dzieje. Jakoś tak sceptycznie podchodziłam do tego, że to może być przez SM, ale widzę, że nie jestem sama. To miłe poniekąd :-)
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#7
Mam to samo. Chociaż u mnie to się zbiegło w czasie z przyjmowaniem antydepresantów, które mają taki skutek uboczny. Terapię skończyłam kilka tygodni temu, ale nadal się budzę spocona jak mysz. I mi zimno przy tym. Zgroza.
Odpowiedz
#8
u mnie zupelnie cos innego...kiedy biore wit D budze sie mokra jak szczur ...koszulke mozna wykrecac....nie wezme to wszystko wraca do normy...dziwne troche ...a od miesiaca zmienili mi tec na aubagio i teraz spie pod kocem i koldra bo takie zimno mnie trzesie...zdarza mi sie wstawac w nocy i robic termofor bo nie mozna spac z zimna
Odpowiedz
#9
Edyta zrob sobie badanie na poziom d3, nie wiem czy akurat suplemenatcja wplywa ba objawy obltorych piszesz ale jak wiazesz to z d3 to warto sprawdzic.
Duzo bierzesz wit?
Odpowiedz
#10
22 maja mam wizyte u mojego neurologa...wiec mysle ze wykona mi jakies badania...kompletnie nie wiem czego sie spodziewac...tu w Niemczech to wyglada troche inaczej ...nie naleze do zadnego programu...albo mam kiepskiego neurologa ...jestem zdiagnozowana w lutym a do dzis nie zrobili mi zadnych wynikow oprocz tych w szpitalu...watroby ...poziomu witamin ...mimo ze tecfidera mnie dojechala zoladek watrobe jelita..to dostalam buscopan na tydzien a potem aubagio i tez szukalam na wlasna reke czegos na temat tej wit D i potliwosci ...powinno byc odwrotnie....a witamine d bralam taka normalna z apteki.....ehhh
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości