Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tecfidera a cykl menstruacyjny
#1
Czesc wszystkim,
We wrzesniu zdiagnozowano mi SM. Lek (Tecfiderę), zaczełam brać 25.09, okres dostalam 2.10, od tego czasu nie dostalam kolejnego i mam pytanie do pań: Czy zauwazylyscie wplyw tecfidery na dlugosc cyklu miesiaczkowego?? Czy spoznia/spoznial sie Wam na poczatku przyjmowania leku okres? Huh
Odpowiedz
#2
Jestem na tabl antykoncepcyjnych
Jedynie co to zmienilo sie u mnie to to ze mam mniej obfite miesiaczki
Odpowiedz
#3
Ja tecfidery nie biorę więc w tym ci nie pomogę czy jakiś ma wpływ na cykle ale może po prostu przez sters ci się spóźnia. Moment diagnozy nigdy nie jest łatwy...
A normalnie jakie długie miałaś cykle?
Odpowiedz
#4
Mi się wydaje że na początku owszem przerwy były dłuższe, a z czasem się wszystko wyregulowało, i teraz prawie jak w zegarku.
Odpowiedz
#5
Ja dopiero zaczynam więc niedługo powinnam okresu dostać na Tecfiderdrze i też jestem ciekawa.
Odpowiedz
#6
czasem zdarzało się krótsze lub długgie cykle, ale tak chyba zawsze bywa, nawet bez leku
Odpowiedz
#7
(03-11-2019, 23:34)kiki napisał(a): Czesc wszystkim,
We wrzesniu zdiagnozowano mi SM. Lek (Tecfiderę), zaczełam brać 25.09, okres dostalam 2.10, od tego czasu nie dostalam kolejnego i mam pytanie do pań: Czy zauwazylyscie wplyw tecfidery na dlugosc cyklu miesiaczkowego?? Czy spoznia/spoznial sie Wam na poczatku przyjmowania leku okres? Huh

Oczywiście ciążę wykluczyłaś?
Ja od początku brania Tecfidery brałam antykoncepcję hormonalną, niedawno odstawiłam i okres mam jak w zegarku. 
W Twoim przypadku obstawiałabym stres związany z diagnozą, a nie działanie leku. No i jeżeli jest choćby cień szansy, że możesz być w ciąży, to biegiem zrobić test (zwłaszcza, jeśli bierzesz antykoncepcję hormonalną doustną, a miałaś skutki uboczne ze strony układu pokarmowego).
Odpowiedz
#8
(05-11-2019, 22:18)Miriam napisał(a):
(03-11-2019, 23:34)kiki napisał(a): Czesc wszystkim,
We wrzesniu zdiagnozowano mi SM. Lek (Tecfiderę), zaczełam brać 25.09, okres dostalam 2.10, od tego czasu nie dostalam kolejnego i mam pytanie do pań: Czy zauwazylyscie wplyw tecfidery na dlugosc cyklu miesiaczkowego?? Czy spoznia/spoznial sie Wam na poczatku przyjmowania leku okres? Huh

Oczywiście ciążę wykluczyłaś?
Ja od początku brania Tecfidery brałam antykoncepcję hormonalną, niedawno odstawiłam i okres mam jak w zegarku. 
W Twoim przypadku obstawiałabym stres związany z diagnozą, a nie działanie leku. No i jeżeli jest choćby cień szansy, że możesz być w ciąży, to biegiem zrobić test (zwłaszcza, jeśli bierzesz antykoncepcję hormonalną doustną, a miałaś skutki uboczne ze strony układu pokarmowego).
Ciąże wykluczyłam, zrobiłam jeden test wczoraj dzisiaj drugi inny i oba mialy wyniki negatywne. Nie biorę tabletek hormonalnych, a okresu jak nie bylo od 2.10 tak nie ma nadal (6.11) ://
Odpowiedz
#9
(06-11-2019, 20:00)kiki napisał(a):
(05-11-2019, 22:18)Miriam napisał(a):
(03-11-2019, 23:34)kiki napisał(a): Czesc wszystkim,
We wrzesniu zdiagnozowano mi SM. Lek (Tecfiderę), zaczełam brać 25.09, okres dostalam 2.10, od tego czasu nie dostalam kolejnego i mam pytanie do pań: Czy zauwazylyscie wplyw tecfidery na dlugosc cyklu miesiaczkowego?? Czy spoznia/spoznial sie Wam na poczatku przyjmowania leku okres? Huh

Oczywiście ciążę wykluczyłaś?
Ja od początku brania Tecfidery brałam antykoncepcję hormonalną, niedawno odstawiłam i okres mam jak w zegarku. 
W Twoim przypadku obstawiałabym stres związany z diagnozą, a nie działanie leku. No i jeżeli jest choćby cień szansy, że możesz być w ciąży, to biegiem zrobić test (zwłaszcza, jeśli bierzesz antykoncepcję hormonalną doustną, a miałaś skutki uboczne ze strony układu pokarmowego).
Ciąże wykluczyłam, zrobiłam jeden test wczoraj dzisiaj drugi inny i oba mialy wyniki negatywne. Nie biorę tabletek hormonalnych, a okresu jak nie bylo od 2.10 tak nie ma nadal (6.11) ://

Idz do ginekologa najlepiej
A na wizycie u neuro zglos mu to
Odpowiedz
#10
(06-11-2019, 20:00)kiki napisał(a):
(05-11-2019, 22:18)Miriam napisał(a):
(03-11-2019, 23:34)kiki napisał(a): Czesc wszystkim,
We wrzesniu zdiagnozowano mi SM. Lek (Tecfiderę), zaczełam brać 25.09, okres dostalam 2.10, od tego czasu nie dostalam kolejnego i mam pytanie do pań: Czy zauwazylyscie wplyw tecfidery na dlugosc cyklu miesiaczkowego?? Czy spoznia/spoznial sie Wam na poczatku przyjmowania leku okres? Huh

Oczywiście ciążę wykluczyłaś?
Ja od początku brania Tecfidery brałam antykoncepcję hormonalną, niedawno odstawiłam i okres mam jak w zegarku. 
W Twoim przypadku obstawiałabym stres związany z diagnozą, a nie działanie leku. No i jeżeli jest choćby cień szansy, że możesz być w ciąży, to biegiem zrobić test (zwłaszcza, jeśli bierzesz antykoncepcję hormonalną doustną, a miałaś skutki uboczne ze strony układu pokarmowego).
Ciąże wykluczyłam, zrobiłam jeden test wczoraj dzisiaj drugi inny i oba mialy wyniki negatywne. Nie biorę tabletek hormonalnych, a okresu jak nie bylo od 2.10 tak nie ma nadal (6.11) ://
Nakręcanie tylko zaszkodzi, zobaczysz wszystko będzie dobrze. Oczywiście możesz iść do lekarza. Ja też miałam półtora miesiąca przerwy, a potem dwa okresy w jednym miesiącu. Teraz się unormowało
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości