Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wzrok
#1
Czy miał ktoś może tak ,że podczas rzutu miał uszkodzony wzrok?.Czytałam ,że wiele osób miało problemy ze wzrokiem(zazwyczaj zapalenie nerwu wzrokowego),które po podaniu sterydów przechodziło..U mnie wzrok został uszkodzony podczas rzutu,nie jest to zapalenie nerwu wzrokowego i mimo ,że biorę leki od ok.5 miesięcy nic nie ulega zmianie oprócz tego ,że raz jest lepiej raz gorzej.Czy ktoś też miał coś podobnego?.Czy może to zbyt krótki okres brania leków i dlatego nic się nie poprawia?.Byłabym wdzięczna za odpowiedź.
Odpowiedz
#2
Trudno odpowiedzieć na twoje pytanie bo szczerze mówiąc z twojego postu nic nie wynika.
Nie wiemy czy masz sm ani o jakich lekach mówisz. Mówisz o uszkodzeniu wzroku ale nie napisałaś w jaki sposób masz ten wzrok uszkodzony.
Nie jestem w stanie odpowiedzieć ci czy miałam podobnie bo nie mam pojęcia jak to wygląda u ciebie.
Napisz coś więcej o sobie w dziale przedstaw się. Wtedy na pewno łatwiej będzie nam odpowiedzieć na twoje pytania.
Odpowiedz
#3
Też polecam dział "Przedstaw się", solu uszkadza wzrok, ale to wychodzi po około 9-ciu miesiącach po podaniu. Już tu o tym pisałam, jest inny wątek o wzroku.
Odpowiedz
#4
Mi podczas rzutu nie padło na oczy ale wzrok mi sie pogorszył właśnie później. Moze to wina sterydow jak wspomniała Hela a może to wina ms, a może z wiekiem poprostu wzrok sie pogarsza i to nie ma nic wspólnego z ms.

Z tego co zapamnietalam Ty jesteś bardzo młoda więc wiek nie ma w tym przypadku nic wspólnego. Porozmawiaj ze swoim neuro, albo wybierz się do okulisty. Ja chyba tez umowie sobie wizytę bo są dni że widzę o wiele gorzej. Moze ti juz czas na okulary Oczko
Odpowiedz
#5
(31-01-2020, 16:58)JMonika79 napisał(a): Mi podczas rzutu nie padło na oczy ale wzrok mi sie pogorszył właśnie później.  Moze to wina sterydow jak wspomniała Hela a może to wina ms, a może z wiekiem poprostu wzrok sie pogarsza i to nie ma nic wspólnego z ms.

  Z tego co zapamnietalam Ty jesteś bardzo młoda więc wiek nie ma w tym przypadku nic wspólnego.  Porozmawiaj ze swoim neuro, albo wybierz się do okulisty. Ja chyba tez umowie sobie wizytę bo są dni że widzę o wiele gorzej. Moze ti juz czas na okulary  Oczko
Właśnie sterydów nie dostałam ,bo nie było to zapalenie i stwierdzono ,że nie ma takiej potrzeby.Myślałam ,że może wzrok się polepszy od przyjmowania leków aczkolwiek chyba byłam w błędzie ,bo leki mają „zahamować” rzuty.Byłam u okulisty i podczas hospitalizacji również byłam badana przez okulistę...wzrok jak i zarówno ostrość wzroku jest prawidłowa.
Odpowiedz
#6
Moze to jakieś pogorszenia tylko bo piszesz że raz lepiej raz gorzej. U mnie jest tak samo i dlatego zwlekam z tą wizytą u okulisty. Jesli Ty miałaś badany wzrok i wszystko wyszło dobrze to ja nie wiem skąd u Ciebie takie objawy i z czym to powiązać, zwłaszcza że nie dostałaś solu
Odpowiedz
#7
(31-01-2020, 17:27)andzi79 napisał(a):
(31-01-2020, 16:58)JMonika79 napisał(a): Mi podczas rzutu nie padło na oczy ale wzrok mi sie pogorszył właśnie później.  Moze to wina sterydow jak wspomniała Hela a może to wina ms, a może z wiekiem poprostu wzrok sie pogarsza i to nie ma nic wspólnego z ms.

  Z tego co zapamnietalam Ty jesteś bardzo młoda więc wiek nie ma w tym przypadku nic wspólnego.  Porozmawiaj ze swoim neuro, albo wybierz się do okulisty. Ja chyba tez umowie sobie wizytę bo są dni że widzę o wiele gorzej. Moze ti juz czas na okulary  Oczko
Właśnie sterydów nie dostałam ,bo nie było to zapalenie i stwierdzono ,że nie ma takiej potrzeby.Myślałam ,że może wzrok się polepszy od przyjmowania leków aczkolwiek chyba byłam w błędzie ,bo leki mają „zahamować” rzuty.Byłam u okulisty i podczas hospitalizacji również byłam badana przez okulistę...wzrok jak i zarówno ostrość wzroku jest prawidłowa.
Jaki mialas rzut? Co sie dzialo ze ci sie wzrok uszkodzil?jaki bierzesz lek na sm?
Odpowiedz
#8
(31-01-2020, 19:46)Anka napisał(a):
(31-01-2020, 17:27)andzi79 napisał(a):
(31-01-2020, 16:58)JMonika79 napisał(a): Mi podczas rzutu nie padło na oczy ale wzrok mi sie pogorszył właśnie później.  Moze to wina sterydow jak wspomniała Hela a może to wina ms, a może z wiekiem poprostu wzrok sie pogarsza i to nie ma nic wspólnego z ms.

  Z tego co zapamnietalam Ty jesteś bardzo młoda więc wiek nie ma w tym przypadku nic wspólnego.  Porozmawiaj ze swoim neuro, albo wybierz się do okulisty. Ja chyba tez umowie sobie wizytę bo są dni że widzę o wiele gorzej. Moze ti juz czas na okulary  Oczko
Właśnie sterydów nie dostałam ,bo nie było to zapalenie i stwierdzono ,że nie ma takiej potrzeby.Myślałam ,że może wzrok się polepszy od przyjmowania leków aczkolwiek chyba byłam w błędzie ,bo leki mają „zahamować” rzuty.Byłam u okulisty i podczas hospitalizacji również byłam badana przez okulistę...wzrok jak i zarówno ostrość wzroku jest prawidłowa.
Jaki mialas rzut? Co sie dzialo ze ci sie wzrok uszkodzil?jaki bierzesz lek na sm?
Nie mam pojęcia właśnie dlaczego wzrok się uszkodził i te objawy,które były podczas rzutu się utrzymują ,ale nie są aż tak mocne jak były.Biorę tecfiderę
Odpowiedz
#9
Andzi ale jakie masz objawy rzutu? Nie rozumiem w ogole co ci sie dzieje. Mialas rzut i pogorszyl ci sie wzrok od rzutu? Czy rzutem jest pogorszenie wzroku ale to nie pznw?
Pogubilam sie
Odpowiedz
#10
(31-01-2020, 20:58)Anka napisał(a): Andzi ale jakie masz objawy rzutu? Nie rozumiem w ogole co ci sie dzieje. Mialas rzut i pogorszyl ci sie wzrok od rzutu? Czy rzutem jest pogorszenie wzroku ale to nie pznw?
Pogubilam sie
Miałam rzut przez ,który uszkodził się wzrok i nie jest to pznw.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości