Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praca magisterska- stwardnienie rozsiane
#1
Żarówka 
Witam  Uśmiech
Jestem studentką pielęgniarstwa Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie. Zainteresowała mnie tematyka związana ze stwardnieniem rozsianym i funkcjonowaniem w życiu codziennym osób z tą jednostką chorobową. Może napisze skąd w ogóle pomysł akurat na ten temat Uśmiech Na uczelni mam przedmiot SM i z racji tematu jaki musiałam wykonać na zaliczenie ("SM a PTSR") wybrałam się do PTSRu w Szczecinie. Poznałam liczną grupę z którą spędziłam akurat imieniny Pani Jadwigi! Zaczęliśmy rozmawiać, każdy z osobna powiedział mi kilka słów o sobie, ukazał jak funkcjonuje PTSR i co najlepsze zobaczyłam ile można zdobyć marzeń pomimo licznych objawów i stwierdziłam, że chce pisać o SM, bliżej poznać tę jednostkę choroby. Chciałam z tego powodu bardzo nawiązać współpracę z PTSRami aby do Państwa dotrzeć (czekam na odpowiedzi od poszczególnych oddziałów) ale postanowiłam, że wykorzystam i drogę internetową, stąd moja prośba o wypełnienie ankiety internetowej: https://www.ankietka.pl/ankieta/249995/s...siane.html . Jeżeli zechcieliby Państwo wziąć udział w badaniu byłabym bardzo wdzięczna, jeśli Państwo odmówią- również to zrozumiem  Uśmiech . Od razu powiem że ankieta jest w pełni anonimowa a uzyskane dane posłużą wyłącznie do dokonania zbiorczych analiz w celu realizacji pracy magisterskiej. 
Dziękuję bardzo  Uśmiech
Odpowiedz
#2
Już się za to zabieram
Odpowiedz
#3
Chętnie pomogę, zaraz zabieram się za ankietę. Uśmiech

Kwestia formalna, forum nie jest związane z PTSR ani jakimkolwiek innym stowarzyszeniem. Ale dzięki uprzejmości PTSR -m.in. na stronie PTSR jest link do naszego forum.