Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam wszystkich
#1
Jestem chory na sm od nie całe 10 lat chodz nie będę ukrywał ze nie wierze w to jjeszcze do mnie nie dotarlo Uśmiech mam takie pytanie do was kto to czyta bo ostatnio się nad tym zastanawiam a mianowicie czy macie wypukly kregoslup szyjny jak odpowiedzieli byście mi bym był wdzięczny Uśmiech pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Witam Cię na forum. Ale tylko witam bo na pytanie nie potrafię akurat ja odpowiedzieć. Mi nic takiego lekarz nie powiedział. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#3
(20-12-2016, 11:43)Bejus napisał(a): Jestem chory na sm od nie całe 10 lat chodz nie będę ukrywał ze nie wierze w to jjeszcze do mnie nie dotarlo Uśmiech mam takie pytanie do was kto to czyta bo ostatnio się nad tym zastanawiam a mianowicie czy macie wypukly kregoslup szyjny jak odpowiedzieli byście mi bym był wdzięczny Uśmiech pozdrawiam

Witam Cię!
Zapewniam Cię (choć nie jestem lekarzem) ze wszelkie krągłości, wklęsłości i wypukłości  nie maja NIC wspólnego ze stwardnieniem rozsianym, i jeśli  ktoś z forumowiczów je ma to z innej przyczyny! Oczko
Pozdrówka!
To nie S.M. ma mnie  tylko ja mam S.M.
Odpowiedz
#4
Cześć. 10 lat to spory staż. Jesteś w jakimś programie lekowym? Jak się czujesz?
Nie mam pojęcia jaki kształt ma mój kręgosłup szyjny. Wydaje mi się, że Yazon ma rację i kształt nie ma nic wspólnego ze stwardnieniem rozsiany. A skąd w ogóle takie pytanie?
Odpowiedz
#5
Witaj Bejus Uśmiech Staż juz dosyć długi, powiedz jak się czujesz, czy leczysz się czymś? Na Twoje pytanie odnośnie kręgosłupa nie potrafię Ci odpowiedzieć. Warto by było zasięgnąć opini lekarza, chyba że ktoś na forum ma podobny problem, to może się odezwie Uśmiech
Odpowiedz
#6
Witaj, ja tam nie wiem jaki mam oprócz tego że krzywy Oczko
Odpowiedz
#7