Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anglia
#1
Witam wszystkich zostalem zdjagnozowany i podano mi Alemtuzumab w zeszlym roku przez 5 dni czekam teraz na kolejny zabieg 3 dniowy moze jest ktos z jakims doswiadczeniem z tym lekiem ?

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Odpowiedz
#2
u nas jest refundowany od niedawna zdaje się, i jest w drugiej linii
Odpowiedz
#3
Ja jestem zielony w temacie 1 linia, 2 linia co to oznacza ?

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Odpowiedz
#4
Leki pierwszej linii to te które dostaje się na początek (interferon tecfidera copaxone plegridy). Leki drugiej linii dostaje się kiedy te pierwszej linii nie dają oczekiwanego efektu czyli nie działają i chorba dalej postępuje albo jeśli ktoś źle reaguje na leki pierwszej linii.
Odpowiedz
#5
Czyli druga linia znaczy ze choroba jest juz zaawansowana, jedyne co mi powiedziala pani doktor ze to jest nowy dobry lek jedyny plus ze nie musze nic brac ( lubie zapomniec ) tylko witamine D , dzieki

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Odpowiedz
#6
(27-06-2017, 19:03)Grzesiek 1978 napisał(a): Czyli druga linia znaczy ze choroba jest juz zaawansowana, jedyne co mi powiedziala pani doktor ze to jest nowy dobry lek jedyny plus ze nie musze nic brac ( lubie zapomniec ) tylko witamine D , dzieki

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Cześć Grzsiek.
Może nir jest tak jak piszesz. Nie wiem jak jest w Anglii, ale pewnie calkiem inaczej i u nich nie ma takiego podziału pewnie. To u nas w Polsce jest taki podzial na I i II linie. Czyli wcale nie znaczy to, że masz całkiem zaawnsowaną chorobę, Predzej dostałeś ten lek bo dobrze działa i był odpowiedni dla Ciebie i nie ma takich ograniczeń jak u nas. Nie można wszystkiego co w Polsce przełożyć na to jak jest w Anglii.
Odpowiedz
#7
Dzieki sam sie nie znam za bardzo wiem ze tylko 2 moze 3 razy sie dostaje lekarstwo na cale zycie pierwsze 9 miesiecy przeszlo dobrze u mnie czekam na 2 sesje i moze czas wrucic do PL.