Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
praca badawcza-proszę o pomoc
#1
Witam, jestem studentką na Uniwersytecie Rzeszowskim, piszę pracę o stwardnieniu rozsianym '' Ocena występowania bólu i zmęczenia u osób ze Stwardnieniem Rozsianym'', interesuję się ta tematyką, ponieważ moja mama od 9 lat choruje na SM. Bardzo proszę Państwa o uzupełnienie poniższej ankiety, potrzebuję minimum 50 wypełnień stąd moja prośba. Ankieta jest anonimowa wyniki będą mi potrzebne wyłącznie do pracy magisterskiej. Z góry dziękuję. Izabela Czapla

https://www.survio.com/survey/d/B5I1Y3W3R5M4O2P3Y

po uzupełnieniu na końcu ankiety proszę kliknąć wyślij
Odpowiedz
#2
Wypełnione Uśmiech
Odpowiedz
#3
(03-11-2017, 19:45)klaudia26 napisał(a): Wypełnione Uśmiech

Dziękuję
Odpowiedz
#4
Właśnie wypełniałam. W pytaniu "Czy korzysta Pan/Pani z pomocy osób takich jak?" powinna być możliwość zaznaczenia kilku odpowiedzi. Analogicznie w pytaniu "W jakich warunkach korzystał Pan/Pani z zabiegów fizjoterapeutycznych?"
Z drugiej strony - w pytaniu "Czy miał/a Pan/Pani problemy z dotarciem na rehabilitację?" - wystarczyłaby jedna możliwość (choćby dlatego, żeby przez przypadek ktoś nie zaznaczył jednocześnie "tak" i "nie").
Odpowiedz
#5
(03-11-2017, 21:07)Monika napisał(a): Właśnie wypełniałam. W pytaniu "Czy korzysta Pan/Pani z pomocy osób takich jak?" powinna być możliwość zaznaczenia kilku odpowiedzi. Analogicznie w pytaniu "W jakich warunkach korzystał Pan/Pani z zabiegów fizjoterapeutycznych?"
Z drugiej strony - w pytaniu "Czy miał/a Pan/Pani problemy z dotarciem na rehabilitację?" - wystarczyłaby jedna możliwość (choćby dlatego, żeby przez przypadek ktoś nie zaznaczył jednocześnie "tak" i "nie").

Dziękuję za podpowiedź.
Odpowiedz
#6
Gotowe


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#7
W końcu znalazłam czas i wypełniłam Oczko
Miłej nocki.
Odpowiedz
#8
Dziękuję
Odpowiedz
#9
Wypelnione. Pozdrawiam Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do: