Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
praca magisterska
#1
Dzień dobry (a właściwie dobry wieczór Oczko. Jestem studentką 4. roku psychologii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie i obecnie jestem na etapie wyboru tematu pracy (chociaż powinnam już finiszować, bo czas ucieka...). Chcę pisać o wybranych psychologicznych aspektach SM - myślałam o zachowaniach prozdrowotnych i może jeszcze jakimś jednym czynniku (ale nie będą to raczej żadne trudne kwestie - chcę się skupić na zasobach), ale jeszcze do końca nie zdecydowałam, ponieważ mam problem ze znalezieniem grupy badawczej, a to pierwszorzędna sprawa. Niestety raczej nie uda mi się uzyskać internetowych narzędzi badawczych, więc badanie będę musiała przeprowadzić osobiście.
Kontaktowałam się z warszawskim oddziałem PTSR, ale tam mi powiedzieli, że nie wiedzą, czy ich członkowie by się zgodzili na udział w badaniu, bo ostatnio ciągle ktoś chce ich badać ;Oczko I tu się pojawia moje pytanie połączone z prośbą do Państwa - czy są tu jakieś osoby z Warszawy lub takie, które planują tam być w okresie przedwakacyjnym (maj/czerwiec)? Dojadę do całej Warszawy, a badanie, mimo że wykonane "w cztery oczy", oczywiście nadal będzie anonimowe. Postaram się też, żeby było jak najkrótsze, by wyczerpać temat, nie wyczerpując przy tym osób badanych. :Uśmiech Myślę, że nie będzie trwać dłużej niż 20-30 minut. Potrzebuję co najmniej 30 osób, więc jeżeli macie Państwo jakichś chorujących znajomych z Warszawy i okolic, którzy nie korzystają z tego forum, to byłabym bardzo wdzięczna za spytanie ich o chęć udziału w takim badaniu i ewentualne skontaktowanie ich ze mną, jeżeli taką chęć wyrażą. Moje jedyne zastrzeżenie co do samego badania jest takie, że musi się ono odbyć w miejscu przystosowanym do wózków inwalidzkich, gdyż taki właśnie jest mój środek lokomocji. Oczko

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam serdecznie!
Odpowiedz
#2