10-06-2022, 10:00
cześc czy macie może IKP ?SPRAWDZAliście coś tam teraz może?u mnie nic nie pokazuje.i nie wiem jaka jest przyczyna czy to tak tylko u mnie czy coś nie tak robię.
internetowe konto pacjenta
|
10-06-2022, 10:00
cześc czy macie może IKP ?SPRAWDZAliście coś tam teraz może?u mnie nic nie pokazuje.i nie wiem jaka jest przyczyna czy to tak tylko u mnie czy coś nie tak robię.
Ja mam i to, co potrzebne to mi działa, czego nie mogę powiedzieć o apce PZU Zdrowie, ale tam nie ma z kim rozmawiać.
Basia, ja to jakoś łączyłam z pacjent.gov.pl. Tylko zabij mnie nie pamiętam jak i o co chodziło. Nowa wersja 2.5.0 ma podglad do recept, skierowan, certyfikatyu kovidowego. Z tego korzystam.
Nadzieja jest płomieniem który migoce, ale nie gaśnie...
10-06-2022, 12:00
(10-06-2022, 11:23)e-smka napisał(a): Ja używam ze strony https://pacjent.gov.pl/internetowe-konto-pacjenta i mi wszystko działa. mi łączy i nagle pusta strona
10-06-2022, 12:38
(10-06-2022, 10:00)basiapolk@wp.pl napisał(a): cześc czy macie może IKP ?SPRAWDZAliście coś tam teraz może?u mnie nic nie pokazuje.i nie wiem jaka jest przyczyna czy to tak tylko u mnie czy coś nie tak robię. Ja mam i wszystko działa . A dlaczego u Ciebie nie to nie mam pojęcia. Może jakaś drobna awaria wystapiła ?
10-06-2022, 16:09
U mnie też wszystko działa...
10-06-2022, 16:26
10-06-2022, 17:33
(10-06-2022, 16:26)basiapolk@wp.pl napisał(a):Przykro mi. Nie mam pojęcia dlaczego. Nie mam pomysłu żadnego. Może coś w komputerze Ci się popsuło, tzn. jakieś ustawienia. Ale ja się na tym nie znam. Wydaje mi się tylko że jak innym działa, to chyba oni nie mają żadnej awarii. Ale może jakieś pytanie do nich napisz.(10-06-2022, 16:09)Mysza111 napisał(a): U mnie też wszystko działa... |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|