Forum Chorych na stwardnienie rozsiane

Pełna wersja: Witam ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam Państwa,
Jestem studentką fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. 
Piszę pracę magisterską pod tytułem: "Sprawność funkcjonalna a zmiany w dobrostanie emocjonalnym u pacjentów ze stwardnieniem rozsianym." Dlaczego taki temat? Zaineteresowałam się tematem stwardnienia rozsianego ze względu na występowanie tej choroby w mojej rodzinie, dlatego też zdecydowałam się na taki kierunek studiów. Dlaczego stan emocjonalny? Uważam, że ważne w powodzeniu rehabilitacji jest holistyczne podejście do człowieka. Człowiek to nie tylko ciało i jego ograniczenia ale również dusza i emocje, które wbrew pozorom odgrywają istotną rolę w procesie rehabilitacji. Czasem miłe słowo, szeroki uśmiech i odpowiednia motywacja działają cuda. Dlatego proszę Państwa o wypełnienie ankiety, którą zamieszczam w dziale przeznaczonym dla studentów.
[font=-apple-system, BlinkMacSystemFont, '.SFNSText-Regular', sans-serif]kierunku Fizjoterapia na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu. Piszę pracę pod tytułem: Sprawność funkcjonalna a zmiany w dobrostanie emocjonalnym u pacjentów ze stwardnieniem rozsianym. To już moja druga praca dotycząca stwardnienia. Moje.[/font]
Cześć Rogal! Witaj na forum, świetny temat Uśmiech Za chwilę wypełnie ankietę Uśmiech
(26-04-2017, 19:33)Areliee napisał(a): [ -> ]Cześć Rogal! Witaj na forum, świetny temat Uśmiech Za chwilę wypełnie ankietę Uśmiech

Serdecznie dziękuje  Uśmiech
Witaj Uśmiech Z chęcią pomogę Oczko Zachęcam tez innych.
(26-04-2017, 20:04)Joanna napisał(a): [ -> ]Witaj Uśmiech Z chęcią pomogę Oczko Zachęcam tez innych.

Bardzo dziękuje za pomoc  Uśmiech
Tych, którzy jeszcze nie wypełnili ankiety zachęcam Uśmiech Liczę na Państwa Uśmiech
Ja już wypełniłam Oczko