Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cześć Zuza-studentka
#1
Witam,
mam na imię Zuza. Jestem studentką 5 roku psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Piszę pracę magisterską pt. "Relacja lekarz-pacjent a radzenie sobie u osób chorych na stwardnienie rozsiane". Bardzo proszę Was o pomoc i wypełnienie ankiety. Zajmuje ona maksymalnie 20 minut. Wyniki posłużą jedynie do celów naukowych.
Ankieta jest całkowicie anonimowa.

Dlaczego zajmuję się SM??? Głównym powodem wybrania takiego tematu jest choroba mojego taty, który od 12 lat zmaga się i walczy ze stwardnieniem rozsianym. Bardzo proszę Was o pomoc i wypełnienie mojej ankiety.


Bardzo dziękuję Wam za pomoc Uśmiech


 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQ...Q/viewform
Monika napisał 03-04-2017, 22:53:
Przeniosłam temat do właściwego działu.
Odpowiedz
#2
Witam!
Wypełniłem ale chyba nie poszło?!
Coś jest nie  dobrze!
Pozdrawiam!
P.s.
Powinnaś to zamieścić w dziale "Studenci, badania,prace licencjackie,magisterskie"!
To nie S.M. ma mnie  tylko ja mam S.M.
Odpowiedz
#3
Yazon dziękuję za informację, już poprawiłam ten błąd w arkuszu i już wszytko działa.
Będę bardzo wdzięczna za ponowne wypełnienie.
Przepraszam za zamieszanie.
Uśmiech
Odpowiedz
#4
Wypełniłam Uśmiech
PS W pytaniu "Odczuwane trudności (wszystkie pojawiające się) *" - można zaznaczyć tylko jedną opcję. Warto, żebyś to zmieniła tak, żeby można było wybrać wszystkie występujące objawy.
Odpowiedz
#5
(03-04-2017, 23:22)Monika napisał(a): Wypełniłam Uśmiech
PS W pytaniu "Odczuwane trudności (wszystkie pojawiające się) *" - można zaznaczyć tylko jedną opcję. Warto, żebyś to zmieniła tak, żeby można było wybrać wszystkie występujące objawy.

Monika, dziękuję, za cenną uwagę i wypełnienie ankiety Uśmiech
Odpowiedz
#6
wypełnione
Odpowiedz
#7
(04-04-2017, 08:38)hela napisał(a): wypełnione

Dziękuję Duży uśmiech
Odpowiedz
#8
Prosisz- masz Wykrzyknik Duży uśmiech 
Pozdrawiam Ciebie i Tatę Wykrzyknik