Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zapalenie żyły
#1
Po moich atrakcjach , 3 rezonanse w jednym tygodniu po roku brania tec, dwa razy kontrast, okazało się , że mam zapalenie żyły.
Na pogotowiu lekarz przepisał mi antybiotyk, dwie dawki neoparin. Drugi lekarz neoparin mała dawka na 7 dni, po tygodniu lekarz rodzinny neoparin na kolejne 7 dni - zakończyłam zastrzyki 09/09 . Czy to nie za krótko ?
Okłady robiłam od 28/09, ale dzisiaj moja żyła nadal wyczuwalna, czy to normalne ? Bardzo mało informacji jest o zapaleniu żył w kończynach górnych.
Gdzieś czytałam, że leczenie trwa 2-3 tygodnie, ale żyła będzie dłużej wyczuwalna.
Macie jakieś rady ?
Odpowiedz
#2
Zapalenie żyły wynikające z podania kontrastu.. ? Pewnie tak :/ współczuję.. czy tam nie wdało się zakażenie ? Przy badaniu kontrastem została zmieniona całą strzykawka czy tylko łącznik ? Znam trochę temat od podszewki...
Odpowiedz
#3
Przed każdym kontrastem / rezonansem na oddziale miałam zakładany nowy wenflon, może faktycznie kontrast, ale nic mnie nie bolało podczas podawania
Dopiero na drugi dzień w łokciu czułam ból , potem wyczułam twardą żyłę prawie aż do dłoni, dzisiaj po kilku miesiącach mam kawałek jeszcze wyczuwalny
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości