Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy to stwardnienie rozsiane?
#1
Witam . Od jakiegoś czasu pogorszył mi się wzrok ,do tego doszedł bol glowy ,dobrano mi okulary ,zdiagnozowano mnie jako bóle migrenowe ,ale do tego dochodzi pslabienie lewej strony ciała, dretwienie lewej reki ,czasami twarzy i bol lewej reki ,problemy z równowagą, koncentracja ,pamiecia ,oraz zawrotami glowy . Mam też problem z trzymaniem moczu ,oraz uczuciem nie opróżnienia pęcherza do końca. Zdarzają mi się drerwienia prawej nogi ,plus ja określam to jako pulsujące mięśnie w nogach, czy też rękach. Częste napięcia kończyn.  Jestem po rezonansie magnetycznym z kontrastem ,czekam na opis radiologa ,dlatego ,że neurolog kazała czekać na jego opinie ,mimo odpoczynku jestem caly czas zmeczona ,przedmioty leca mi z rak .Pozdrawiam i proszę o pomoc ,bardzo proszę.
Odpowiedz
#2
Witaj! Pewnie nie tego oczekujesz, ale powiem Ci, że musisz poczekać na wynik rezonansu. Nie jestem lekarzem i nie chcę Ci mówić że to na pewno SM, albo nie. Ta choroba ma wiele różnych objawów. Mogę powiedzieć, że ja miałam pznw i na pogorszenie wzroku nim spowodowane okulary mi nie pomogły. Nie wiem czy Tobie okulary pomagają? Problemy z koncentracją, pamięcią, pulsujące mięśnie, zmęczenie też mam, parę razy zaliczyłam zawroty głowy czasami kończące się upadkiem. Ale ostateczną diagnozę musi postawić lekarz, bo na pewno jest mnóstwo innych schorzeń objawiających się podobnymi objawami. Trzymaj się dzielnie! Powodzenia. Pozdrawiam.  Uśmiech
Odpowiedz
#3