Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Determinanty życia i funkcjonowania chorych na stwardnienie rozsiane - ankieta
Dzień dobry, cześć, witam wszystkich!
Jestem Natalia i jestem studentką 2 roku pielęgniarstwa magisterskiego WSM w Legnicy. Kończę w następnym roku studia i oby się udało, ale żeby do tego doszło, potrzebuję od Was pomocy i wsparcia.  Uśmiech Nieśmiały

Piszę pracę magisterską o determinantach życia i funkcjonowania chorych na stwardnienie rozsiane. Może być to dla Was coś nowego, może też być bardzo podobnym tematem do tych o jakości życia chorych, aczkolwiek ja bym chciała zbadać coś więcej niż tylko jakość życia.  Pomysł

Od zawsze z nauk medycznych interesowała mnie neurologia. Pracuję od 6 lat na oddziale neurologii i chorób wewnętrznych (są to 2 połączone oddziały). Na początku pracowałam jako sanitariusz szpitalny na tym oddziale i pomagałam dużo chorym. Poznałam wielu wspaniałych ludzi, co sprawiło, ze chciałam się zacząć rozwijać w pielęgniarstwie. Poszłam na studia licencjackie, a od roku pracuję już na tym oddziale jako pielęgniarka.  Uśmiech

W mojej pracy licencjackiej poruszyłam temat neuralgii nerwu trójdzielnego, a obecnie zdecydowałam się, że napiszę coś o stwardnieniu rozsianym. Z pacjentami z SM spotykam się u mnie na oddziale niezbyt często, wobec czego nie zdołam uzyskać odpowiedniej ilości ankiet do mojej pracy magisterskiej na czas, a potrzebuję minimum 103 wypełnione ankiety do badań, żeby działać dalej.  Płacz

Załączam link do ankiety i z góry ogromnie dziękuję chętnym za pomoc! ANKIETA JEST CAŁKOWICIE ANONIMOWA. W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać w komentarzach.  Serce
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQ...sp=sf_link
Odpowiedz
Formularz nie przyjmuje już odpowiedzi. Takie info wyskoczyło
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz