Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rola fizjoterapii w SM- Ankieta.
#1
Witam serdecznie.

Jestem studentką trzeciego roku fizjoterapii na OSW w Olsztynie. Piszę pracę dyplomową na temat roli fizjoterapii w stwardnieniu rozsianym. Bardzo proszę o pomoc i wypełnienie dołączonej ankiety.
.docx   Ankieta..docx (Rozmiar: 158,58 KB / Pobrań: 19) Ankieta jest anonimowa i służyć będzie wyłącznie celom naukowym. Wypełnioną ankietę proszę odesłać na adres: aga198516@wp.pl. Lub pod linkiem: https://www.survio.com/survey/d/C6Q8H6E7T4L9D7W0L


Dziękuję i życzę dużo zdrowia i wytrwałości.

Agnieszka
Odpowiedz
#2
Do pobrania ankieta? A moze Pani przygotuhe ankiete online tak zeby nie bylo z nia tyle roboty.
Wydrukowac, wypelnic, zeskanowac i wyslac na maila.
Czy po prostu na moim telefonie jest widoczna tylko opcja pobierz?
Odpowiedz
#3
(18-01-2019, 09:30)Anka napisał(a): Do pobrania ankieta? A moze Pani przygotuhe ankiete online tak zeby nie bylo z nia tyle roboty.
Wydrukowac, wypelnic, zeskanowac i wyslac na maila.
Czy po prostu na moim telefonie jest widoczna tylko opcja pobierz?

Z takiej opcji tez próbowałam. ale wyniki są przedstawiane w taki sposób, że nie mogę tego policzyć statystycznie Smutny a tę ankietę wystarczy pobrać, zaznaczyć odpowiedzi, zapisać i odesłać. Będę wdzięczna za pomoc.
Odpowiedz
#4
Nie rozumiem, masę ankiet wypełniamy studentom on-line i nikt nie ma problemu ze statystyką.

Anka na telefonie musisz mieć ms office że by to otworzyć w ogóle. Jakoś przywykłam że jak ktoś nas o coś prosi to robi to tak żeby nam było wygodniej.
Odpowiedz
#5
Nie pomogę w ten sposób. Załącznik się nie otwiera.
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
#6
(18-01-2019, 10:05)hela napisał(a): Nie rozumiem, masę ankiet wypełniamy studentom on-line i nikt nie ma problemu ze statystyką.