Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Przywitać się czas :D
#1
Hej wszystkim!

Jestem Efka, mam 28 lat i diagnozę SM od dwóch lat. Jestem na forum od jakiegoś czasu i bardzo mi się tu podoba więc w końcu zdecydowałam się przedstawić i się przywitać.

Moja krótka historia jest taka że w czerwcu 2017 zaczęłam nagle mieć problemy z wypowiadaniem zdań (tak jakbym zapominała wyrazów w połowie mówienia zdania) i z pisaniem (jestem księgową i pisanie na komputerze nie sprawia mi wielkich problemów a wtedy musiałam się zastanawiać nad każdą literką, pisanie ręczne też było trudne - moje imię i nazwisko pisałam prawie minutę i wyszło baaardzo pod kątem Duży uśmiech). Potem jeden, drugi lekarz, na początku oczywiście wszyscy twierdzili że to stres jednak na szczęście została mi zrobiona pierwsze angiografia, potem rezonans potem jeszcze jeden (wynik tego pierwszego był dziwnie opisany wg pani doktor ze szpitala, do którego się zgłosiłam na sor i postanowili mnie przyjąć na oddział i zrobić swój własny rezonans). Na oddziale MRI, punkcja i diagnoza potwierdzona. 

Potem wszystkie badania, wzrok w porządku i dostałam Rebif (rany, jak ja nie cierpię się kłuć! Oczko), i na nim leciałam przez rok, dopóki nie zaszłam w ciążę. Wtedy przerwa, młoda się urodziła zdrowa we wrześniu tego roku, w październiku znowu rezonans i po nim niestety powrót do leków, znowu Rebif. I tak sobie jestem Duży uśmiech

Od tamtego niby rzutu (moja pani neurolog stwierdziła że to dość nietypowe objawy ale dla niej to był rzut, szczególnie że w MRI wyszły aktywne zmiany) w 2017 nic mi nie jest, staram się odżywiać względnie zdrowo, uwielbiam biegać a obecnie 100% mojego czasu zajmuje mi opieka nad córką. W mężu mam wsparcie, córa jest cudna, ogólnie szczęście.

Noo, wyszła trochę długa ta moja "krótka" historia Język

Pozdrawiam wszystkich i macham do każdego z osobna Uśmiech

Efka
Odpowiedz
#2
Witamy nową, pozytywną osobę. Uśmiech
Odpowiedz
#3
Cześć, witaj na forumUśmiech