Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praca magisterska
#1
Żarówka 
Witam serdecznie Uśmiech 

Mam na imię Paulina, jestem studentką V roku na kierunku fizjoterapia.
Zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie ankiety pilotażowej na temat skuteczności alternatywnych metod leczenia stwardnienia rozsianego. Jest ona krótka, zawiera 14 pytań, a jej wypełnienie zajmuje około 4 minuty. Pozwoli  wyróżnić metodę najczęściej stosowaną i wykazującą dużą skuteczność, a tym samym sprecyzować kierunek badania.

Ankieta posłuży mi w ramach pracy magisterskiej, której tematem jest „Ocena jakości życia w zależności od stosowanej metody leczenia stwardnienia rozsianego”. Celem pracy jest porównanie jakości życia osób leczonych metodą niekonwencjonalną z osobami korzystającymi z fizjoterapii .

Po zakończeniu badania chętnie podzielę się wynikami Uśmiech

Link: https://forms.office.com/r/LM3Md2msB4

 Z góry bardzo dziękuję! Serce
Odpowiedz
#2
Wypelnilam.
Mysle, ze w pytaniu 11 przydalaby się mozliwosc wybrania kilku odpowiedzi..
Odpowiedz
#3
(21-11-2021, 18:29)Olaa napisał(a): Wypelnilam.
Mysle, ze w pytaniu 11 przydalaby się mozliwosc wybrania kilku odpowiedzi..

Dziękuję za wypełnienie i podpowiedź Uśmiech już zmieniam
Odpowiedz
#4
Poszło
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#5
Zrobione. Choć nie wiem jaki wpływ będzie miało pyt. 6 na wynik ale nie zawiera odpowiedzi np "po rozwodzie". Bo kim ja teraz? Kawaler? Bo przecież nie wdowiec :-)
Odpowiedz
#6
(22-11-2021, 04:22)Akinom napisał(a): Poszło

Dziękuję Uśmiech

(22-11-2021, 11:25)fruu napisał(a): Zrobione. Choć nie wiem jaki wpływ będzie miało pyt. 6 na wynik ale nie zawiera odpowiedzi np "po rozwodzie". Bo kim ja teraz? Kawaler? Bo przecież nie wdowiec :-)
Dziękuję za uzupełnienie ankiety i wskazówkę Oczko
Odpowiedz
#7
poszło
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz


Skocz do: