Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Praca magisterska - alternatywne metody leczenia
#1
Uśmiech 
Witam serdecznie Uśmiech

 Nazywam się Paulina, jestem studentką V roku na kierunku fizjoterapia na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie ankiety na temat stosowania alternatywnych metod leczenia stwardnienia rozsianego. W badaniu mogą brać udział zarówno osoby stosujące, jak nie stosujące wyżej wspomniane metody. Jest to kolejny etap wcześniej prowadzonego badania pilotażowego.

Wyniki posłużą mi do napisania pracy magisterskiej, której tematem jest "Ocena jakości życia w zależności od stosowanej metody leczenia stwardnienia rozsianego".

Link: https://forms.office.com/r/Dij58PSGWQ

Potrzebuję zebrać 380 ankiet, dlatego proszę o liczny udział w badaniu Oczko

Chętnie podzielę się wynikami po zakończeniu badania Uśmiech

Z góry bardzo dziękuję!
Odpowiedz
#2
zrobione
Odpowiedz
#3
poszło
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
#4
Poszło
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#5
(28-01-2022, 09:42)e-smka napisał(a): Moim zdaniem nie powinno być pyt. 9 albo inaczej sformułowane - jak długo choruję - tego nikt nie wie.
Poprawne jest pyt. 10 - kiedy dostałam diagnozę...

Zgadzam się, też miałem "problem" z tym pytaniem. Jeśli za początek mojej choroby przyjmę moment diagnozy (luty 2020), to choruje dwa lata. Jeśli przyjąć pierwsze PZNW (listopad 2006), to choruję ponad 15 lat...  Podejrzany
Odpowiedz
#6
(28-01-2022, 01:32)fruu napisał(a): zrobione

Dziękuję Uśmiech

(28-01-2022, 07:52)Bubka napisał(a): poszło

Dziękuję Oczko

(28-01-2022, 09:42)e-smka napisał(a): Moim zdaniem nie powinno być pyt. 9 albo inaczej sformułowane - jak długo choruję - tego nikt nie wie.
Poprawne jest pyt. 10 - kiedy dostałam diagnozę...

Dziękuje za wypełnienie oraz za uwagę Uśmiech