Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leczenie
#1
Witajcie, jestem nowa w Waszym gronie i dopiero oswajam się z diagnozą. 
Prosze o pomoc - jak mogę sprawdzić która jestem "w kolejce" w programie lękowym 1 linii? Nie wiem niestety który szpital dokładnie, lekarza mam z. Wrocławia z Marciniaka.
Odpowiedz
#2
Hej, niestety z polską służba zdrowia ci nie pomogę bo ja wyjechałam do DE i jestem super zadowolona z tutejszych warunków jeśli chodzi osm, ale tu jest mnóstwo osób super zorientowanych więc na pewno ktoś ci doradzi. Trzymaj się ciepło i uszy do góry, gorsze rzeczy się dzieją, a to nie wyrok śmierci. Dasz sobie radę tylko pozytywne myślenie i do przodu. Serce
Odpowiedz
#3
(01-03-2023, 22:12)mbudnadudzinska napisał(a): Witajcie, jestem nowa w Waszym gronie i dopiero oswajam się z diagnozą. 
Prosze o pomoc - jak mogę sprawdzić która jestem "w kolejce" w programie lękowym 1 linii? Nie wiem niestety który szpital dokładnie, lekarza mam z. Wrocławia z Marciniaka.

W opisie widzę, że jesteś z Wałbrzycha. Tam mają program w bylym gorniczym. Może tam sprobuj. Program prowadzila doktor Kruzewska. Byc może to się zmieniło, tego nie wiem.
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#4
(01-03-2023, 22:40)Benita napisał(a): Hej, niestety z polską służba zdrowia ci nie pomogę bo ja wyjechałam do DE i jestem super zadowolona z tutejszych warunków jeśli chodzi osm, ale tu jest mnóstwo osób super zorientowanych więc na pewno ktoś ci doradzi. Trzymaj się ciepło i uszy do góry, gorsze rzeczy się dzieją, a to nie wyrok śmierci. Dasz sobie radę tylko pozytywne myślenie i do przodu. Serce
Bardzo dziękuję za informację i wsparcie ❤️

(01-03-2023, 22:51)Akinom napisał(a):
(01-03-2023, 22:12)mbudnadudzinska napisał(a): Witajcie, jestem nowa w Waszym gronie i dopiero oswajam się z diagnozą.