Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ankieta do badań naukowych
#1
Żarówka 
Witam. Nazywam się Arleta i jestem studentką 2 roku pielęgniarstwa II stopnia. W związku z praca dyplomowa prowadzę badania naukowe odnośnie jakości życia pacjentów ze stwardnieniem rozsianym. Proszę o ogromną pomoc w wypełnieniu ankiety, będę bardzo wdzięczna. Link do ankiety:  https://forms.gle/xcvJzT4GKXsszX7i9
Kwestionariusz jest dobrowolny i anonimowy. Z góry dziękuję kochani za pomoc.
Odpowiedz
#2
No dobrze, to ja zwyczajowo zapytam dlaczego wybrałaś ten temat?
Odpowiedz
#3
(18-03-2023, 09:15)Benita napisał(a): No dobrze, to ja zwyczajowo zapytam dlaczego wybrałaś ten temat?

Dlaczego taki temat? Od lat w pracy na oddziale neurologii przyglądałam się osobom świeżo zdiagnozowanym jak i osobom przychodzącym na kurację SoluMedrolem i bardzo interesowało mnie to, iż osoby chorujące na SM od lat są zawsze uśmiechnięte i pozytywnie nastawione. Zastanawiałam się jak to jest, że choroba która kradnie tak wspaniałym ludziom fizyczną stronę życia wpływa na ich życie holistycznie. Dodatkowo rozszerzam temat pracy licencjackiej w której zajęłam się tą sama jednostką chorobową we współpracy z przyjaciółką chorą na SM.
Odpowiedz
#4
Ok, wysłane. Uwaga-zrodlo utrzymania przydała by się odpowiedzieć " inne" bo ja na przykład jestem na niemieckim wychowawczym. Życzę pracy z powołania.
Odpowiedz
#5
Poszło.
Uśmiech i pozytywne nastawienie to najważniejsza forma terapii. Pozdrawiam.
Odpowiedz
#6
Pytanie 22. Rehabilitacja na nfz jest 2 razy w roku, jak dobrze pójdzie :-)
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#7
(18-03-2023, 23:38)yasmina napisał(a): Poszło.
Uśmiech i pozytywne nastawienie to najważniejsza forma terapii. Pozdrawiam.

Dziękuję bardzo za zaangażowanie. A pozytywne nastawienie faktycznie jest dobrą formą terapii. Życzę jak najlepszych rokowań. Pozdrawiam
Odpowiedz
#8