Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Załamana
#1
Witam, jestem załamana dziś lekarz po wynikach różnych badań przekazał mi złe wieści mam podejrzenie stwardnienia rozsianego.dał mi skierowanie również na rezonans....
Odpowiedz
#2
Na razie postaraj się zachować spokój - podejrzenie to nie jest jeszcze diagnoza. Zaczekaj na rezonans.
Pamiętaj, że stwardnienie rozsiane to też nie koniec świata, co potwierdzi Ci zdecydowana większość osób na tym forum. Trzymaj się! Uśmiech
Odpowiedz
#3
(12-04-2017, 16:45)binder napisał(a): Witam, jestem załamana dziś lekarz po wynikach różnych badań przekazał mi złe wieści mam podejrzenie stwardnienia rozsianego.dał mi skierowanie również na rezonans....
Cześć binder!
Nie załamuj się to najgorsze co można zrobić w takim przypadku, wiem że łatwo powiedzieć ale na razie to podejrzenie a jeśli nawet się potwierdzi to nie wyrok, z tym schorzeniem można całkiem normalnie żyć! I na tym Forum spotkasz bardzo dużo takich osób.
Głowa do góry nie poddawaj się tylko udowodnij że wbrew niesłusznie panującej opinii będziesz prowadziła normalne życie, czego Ci życzę!
Pozdrawiam!
To nie S.M. ma mnie  tylko ja mam S.M.
Odpowiedz
#4
A po jakich badaniach lekarz tak stwierdzil skoro jeszcze nie mialas rezonansu? Kochana wiem co czujesz, jestem w podobnej sytuacji. A nawet gorszej, bo jestem po 2 rezonansach glowy, w przeciagu roku pojawila sie nowa zmiana. Mam juz umowiony termin w szpitalu na punkcje. I wiesz co? Bylam zalamana kilka dni, ale zajrzalam na to forum, kilka osob do mnie napisalo i zrozumialam, ze diagnoza sm to nie jest od razu wozek inwalidzki. A teraz wiem, ze bede walczyc i nie dam sie chorobie, nawet jesli to SM. I takiego podejscia Ci zycze. I trzymam kciuki aby bylo dobrze.

W badaniu neurogicznym bylo cos nie tak??? Jakie masz objawy?
Odpowiedz
#5