Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kuwra... chyba jestem miękka faja
robiłem badania by zmienić mój Betaferon na  Ocrevus.... plamka żółta ok, dermatolog ok, wyniki z krwi podobno ok (nie znam się), RM głowy i kręgosłupa ok. byłem dziś u mojej pani doktor i... powiedziała mi, że nie zmieni mi leku bo ten się sprawdza i nie ma potrzeby wprowadzać silniejszego no i się kwa wnerwiłem. bo nie miałem żadnego argumentu poza tym, że robienie zastrzyków mi nie wychodzi... co prawda mam pewne obawy przed zmianą leku że być może faktycznie nie będzie to dobra zmiana i myślę czy nie uderzyć do prof. Selmaja. sam nie wiem co robić
Odpowiedz
Mi powiedzieli, że o zmianie nie ma mowy, bo rezonans wychodzi dobrze. Nie ważne, że czuję się coraz gorzej, że żołądek i wątroba już ledwo zipia. Jest dobrze i już. I wyniki też są ok.
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
( 6 godzin(y) temu)Akinom napisał(a): Mi powiedzieli, że o zmianie nie ma mowy, bo rezonans wychodzi dobrze. Nie ważne, że czuję się coraz gorzej, że żołądek i wątroba już ledwo zipia.  Jest dobrze i już. I wyniki też są ok.

no i o to właśnie chodzi... wyniki ok to nic nie zmienimy, a druga strona to kij wie co będzie na nowym leku
Odpowiedz
Na dwoje babka wróżyła. Ja mam postać wtórnie postępująca. Cieszyłam się, że jest mayzent, lek na tę postać. Ale nie dla psa... Nie ma rzutów, to się nie należy, a skutków ubocznych to ma tyle, że byłabym jeszcze bardziej chora, wg pani lekarki. Koleżanka to bierze i jest zadowolona. No ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy.
Odpowiedz
( 4 godzin(y) temu)Akinom napisał(a): Na dwoje babka wróżyła. Ja mam postać wtórnie postępująca. Cieszyłam się, że jest mayzent, lek na tę postać. Ale nie dla psa... Nie ma rzutów, to się nie należy, a skutków ubocznych to ma tyle, że byłabym jeszcze bardziej chora, wg pani lekarki. Koleżanka to bierze i jest zadowolona. No ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy.