Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prośba o pomoc
#1
Szanowni Państwo!

Jestem pielęgniarką i studentką II roku studiów magisterskich na kierunku pielęgniarstwo. Osobiście nie choruję na stwardnienie rozsiane ale choroba ta występuje w mojej najbliższej rodzinie, dlatego postanowiłam napisać pracę dyplomową związaną z jakością życia w SM. Z powodu obecnej sytuacji epidemiologicznej mam ogromny problem z gromadzeniem danych potrzebnych do stworzenia pracy - zbieranie danych w formie ankiet papierowych na oddziałach szpitalnych jest wręcz niemożliwe ze względów bezpieczeństwa.
Zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o pomoc i wypełnienie poniższej ankiety. 

Z góry dziękuję za poświęcony czas Uśmiech

Ocena jakości życia pacjentów leczonych z powodu SM (google.com)
Odpowiedz
#2
Poszło, powodzenia Oczko
Odpowiedz
#3
(10-04-2021, 15:22)JMonika79 napisał(a): Poszło, powodzenia  Oczko
Dziękuję bardzo  Nieśmiały
Odpowiedz
#4
Zrobione, powodzenia!
Odpowiedz
#5
(10-04-2021, 18:08)JustynaS napisał(a): Zrobione, powodzenia!
Dziękuję bardzo  [Obrazek: shy.gif]
Odpowiedz
#6
PoszłoUśmiech
Odpowiedz
#7
Wypełnione Uśmiech

Przy wieku w jakim postawiono diagnozę jest mała przerwa. Jest odpowiedź poniżej 18 a później powyżej 21 Oczko
Odpowiedz
#8
Poszło, chociaż wypełniając tą ankietę rok temu udzieliłbym pewnie w niektórych pytaniach innej odpowiedzi. Teraz siedzę na zdalnym od dłuższego czasu, więc wykonywanie pracy jest dla mnie mniej uciążliwe fizycznie, jednak gdybym musiał dojeżdżać to mogłoby być gorzej, bo zamiast dyżurującego kolegi ja musiałbym pewne rzeczy robić.
Poza tym nie wiem jaki udział w badaniu ma stan cywilny, ale kawaler to nie rozwodnik choć obaj są stanu wolnego :-)
Odpowiedz
#9
Poszło
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
#10
(10-04-2021, 19:24)yasmina napisał(a): PoszłoUśmiech
Bardzo dziękuję  Zawstydzony

(11-04-2021, 09:34)klaudia26 napisał(a): Wypełnione Uśmiech