Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dzień dobry wszystkim
#11
Póki co to trochę taki "matrix" ciągle chyba jeszcze nie dociera do mnie ten nadmiar "szczęścia" jaki mnie spotkał, ale będzie git. Pozdrawiam  Oczko
Odpowiedz
#12
Będzie git Uśmiech nie można myśleć inaczej.
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
#13
To już teraz niestety oficjalnie "SM o przebiegu rzutowym, szybko rozwijająca się, ciężka postać choroby, po kwalifikacji do leczenia natalizumabem ( Tysabri)". Dziś po pięciu dniach wyszedłem, na szczęście rezonans nie wykazał nowych zmian względem styczniowego badania. Kolejna wizyta w szpitalu w maju.
Odpowiedz
#14
Witam wszystkich.
Jestem studentką V roku studiów magisterskich na kierunku fizjoterapia na uczelni WSPiA w Poznaniu.
Prowadzę badania wśród osób u których zdiagnozowano Stwardnienie Rozsiane w celu napisania pracy dyplomowej pod tytułem " Wpływ krioterapii ogólnoustrojowej na jakość życia pacjentów chorych na Stwardnienie Rozsiane"
Zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie mojej ankiety, która jest anonimowa i pomoże mi przeprowadzić rzetelne badania. 
Z góry dziękuję za udział i pomoc w badaniach
https://www.webankieta.pl/ankieta/725452...siane.html
Odpowiedz
#15
(01-04-2022, 20:41)Piotrek4.0 napisał(a): To już teraz niestety oficjalnie "SM o przebiegu rzutowym, szybko rozwijająca się, ciężka postać choroby, po kwalifikacji do leczenia natalizumabem ( Tysabri)". Dziś po pięciu dniach wyszedłem, na szczęście rezonans nie wykazał nowych zmian względem styczniowego badania. Kolejna wizyta w szpitalu w maju.

Hej Piotrek, a skąd taka pewnosc ze to szybko rozwijająca się postać?? Jesli tak usłyszałes od kogos w szpitalu bądź wyczytałes to w necie to wez na to dużą poprawkę. Pozdrawiam serdecznie
Odpowiedz
#16