Liczba postów: 880
Liczba wątków: 3
Reputacja:
3
Hej Anka.
Dziecko da Ci kopa żeby się nie poddać SM  ale też jestem zdania że lekarz powinien wiedzieć. Ja co prawda już nie planuję dzieci ale pytałam się lekarki czy mogę brać przy tecfiderze tabletki anty i dowiedziałam się , że wręcz powinnam żeby nie zajść w ciąże bo leki pod tym względem nie są badane. Potem się kapnęła, że zabronić ciąży nie może i poprawiła na to , że przecież dziecko możemy planować i w razie czego poprostu odstawić leki
Liczba postów: 929
Liczba wątków: 50
Reputacja:
18
Cześć Anka 87. Jak juz zapewne wiesz z Naszą choroba da się żyć  Trzymam kciuki za powodzenie leczenia  a jeżeli chodzi o ciążę, nie ryzykowalabym brania leków i starania się w tym czasie o dziecko. Te lekarstwa to nie landrynki i różnie może być.
Liczba postów: 14
Liczba wątków: 1
Reputacja:
0
Witam Cię a ja powiem ci ze bym się zastanowił nad interferonem jest dużo skutków ubocznych i ten lek napewno w niczym ci nie pomoże poczytaj sobie najpierw o nim i sama wyciągniesz wnioski pozdrawiam
Liczba postów: 822
Liczba wątków: 191
Reputacja:
29
Bejus, forum to miejsce rozmów o SM, leczeniu i różnych (podkreślam - różnych) doświadczeniach różnych pacjentów. Każdy ma prawo do swoich opinii. Jednocześnie jednak pisanie "napewno w niczym ci nie pomoże poczytaj sobie" nie jest, niestety, ani pomocne ani nie wnosi żadnych nowych faktów. Nawet nie podałeś co ma poczytać nie odnosisz się też do własnych doświadczeń.
Leczyłeś się interferonem, że masz takie zdanie na ten temat? Czy opierasz się tylko na nieokreślonych źródłach internetowych?