Ocena wątku:
  • 9 głosów - średnia: 4.56
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mój dzisiejszy nastroj
Dzisiaj też jest pełno gwiazd. Lubię patrzeć w niebo. Nie znam się na gwiazdach i całej galaktyce, ale po prostu lubię sobie popatrzeć w niebo.
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz
Ja też to lubię, kosmos wciągaUśmiech
Odpowiedz
Nieraz tak patrząc w rozgwiezdzone niebo tak sobie myślę, że jestem taka malutka czescia kosmosu
Nadzieja jest płomieniem który  migoce, ale nie gaśnie... 
Odpowiedz
Akinom, bo tak jest:⁠-⁠) wszyscy jesteśmy i wszystko co żyje, każda roślina i zwierzę:⁠-⁠)
Odpowiedz
Miłej majówki Wam życzę. Wiecie napisała do mnie dziewczyna i kesimpta ją powaliła. Normalnie pracowała a teraz po paru mc brania ledwo chodzi .Coś mi się nie wydaje że to wszystko to przypadek.Ponoc u mnie więcej na tabletki przechodzi i lek nie chcą tej kesimpty.Teraz boję się Zeposi.Jak nic nie wyjdzie to poproszę o Gilenya. Potem kończę z lekami na sm.Teraz medytuję. Bardzo fajna sprawa.Czasem mam wrażenie że wszyscy nas okłamują a życie nasze to jeden wielki experyment.Takie mnie myśli nachodzą. Leki bardziej szkodzą. Szpryce dla experymentu.No i ta dziwna wojna.Zaraz powiedzą iż coś wybuchło i lek trzeba wziąć.
Może to ja jestem dziwna a może zaczynam prawdę dostrzegać. Buziaki dla Was.
Odpowiedz
Orchidea coś w tym wszystkim jest. Myślę o tym tak samo jak Ty. Ja majówkę rozpoczynam we wtorek o 14, ale tym którzy już zaczęli życzę dużo odpoczynku i słoneczka.
Umysł przypomina żyzny ogród, którym trzeba się codziennie zajmować, aby kwitł. - A. de Mello
Odpowiedz